Nytt år

för ungefär 1 dygn sedan så bröt jag mitt nyårslöfte *haha* jag är så kass :P
men så kan de va, life goes on..

Nä, de här va för fan ingen kul kväll att gå ute i, kallt som i graven ;)

Kvällen började hemma hos oss med lite hustittande, sen blev det lite öl och lite mer öl och även lite mintu balck =)
sen blev det 20.18 bussen upp på stan, där jag millan  och maggan   och tybble mötte upp sanne och mickaela och sen så gick vi in på pastabaren :D
efter ett tag så dök simon upp och ungefär 2 timmar efter utsatt tid så hoppar riis in i gemenskapen, kan inte va lätt att aldrig va i tid :D

äh, jag orkar inte skriva mer.. men iaf nu, flera timmar och en promnad från max, med en kaffepaus på 40 minuter på statoil senare så ligger jag i min säng och fortf har köldskador på låren.

fy fan, 15 minus ute, lite glad att jag hade med mig mössan för en gångs skull :D

ligger och lyssnar på dansbandskampen-skivan och typ halvslumrar samtidigt som jag dricker upp tybbles sprite (bättre än att dricka upp millan cola, för då får jag stryk :P ) haha

nu ska jag faktiskt sluta skriva..

imorn, eller faktiskt senare detta dygn så blir det tvättande, tror iaf att jag bokat tvätstugan.. får kolla det efter att jag sovit klart.

och på tal om ingenting, men jag är inte avis på fia och sandra som befinner sig i thailand på resan som jag skulle vart med på, vädret verkar inte va på topp, s¨å jag klarar mig utan allt för mkt ångest.. haha

nä nu ska jag faktiskt ge mig, (3dje ggn gillt?)

tjipp tjopp//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0