Onsdag!!

Idag har varit en väldigt aktiv dag för en gångs skull.

Jag och Emma skulle upp vid 11, vi skulle fixa lite saker.. Men nej, ingen av oss hörde klockorna så vi vaknade lite före 14tiden... Sen blev det ett städryck i lägenheten, så nu är det sandfritt... Iaf fram tills någon går ut nästa gång, sanden kommer fan in konstant..
Det är en sak jag verkligen inte kommer sakna när jag kommit hem, att ha sand överallt och speciellt då i sängen.. Värdelöst är det, hur mycket man än soppar sängen ren så visst fAN  är den full med sand när man väl lagt sig ner..
Men men, så kan det va...

Åh fy fan vad skönt, det blåser lite nu.. Jäklar vad underbart!! =D
Sitter på e4an i min ensamhet, alla andra är typ och handlar på Eroski, men jag orkade inte följa med.. Så jag har suttit här en tag nu. Ätit dagens lunch (kyckling, pasta och apelsinsås), jäkligt gott faktiskt...

Har faktiskt en annan sak att säga oxå...
Fy satan vad jag är trött på följande låtar..
- barapapapapapapa... ja ni vet vilken jag menar..
- Im in love with a fairytaile... Den där norska vinnnarn..
- sen var det en låt till, men jag har glömt bort vilken..
De spelar de låtarna överallt och hela tiden...

Haha, vilka problem jag har, ellerhur?

Annars då?
Jag börjar faktiskt tröttna lite på det här livet nu, samma sak varje dag.. Jag måste få ett jobb!!
Är en annan tjej, Annelie, får inte hon jobbet hon provjobbat för nu så ger hon upp och åker hem den 19 juli.. Jag är lite sugen på att följa med då.. Men men, vi får se..
Har ju lixom ingenting hemma egentligen (utom alla underbara vänner förstås)... Men många av dem jobbar säkert... Min bil funkar inte ens ;P
Så jag känner att jag lika gärna kan vara här så länge som möjligt och bränna mina pengar, än att vara hemma och bränna mina pengar...

OM DU LÄSER DET HÄR PAPPA, SÅ JAG HAR INTE SAGT ATT JAG SKA ÅKA HEM, DET ÄR BARA EN TEORI JAG HAR!

Haha, min familj är lite kul... Mamma åker på kryssning idag, ihop med min bror och hans kompis och en jobbarkompis med dotter... Och imorgon när de kommer tillbaka till sverige så ska pappa, hans vän med 2 barn åka med samma fartyg!  Jag tyckte det var lite kul... Hoppas pappa köper med lite öl till mig ;D

Har jag nåt annat kul att berätta?
Nej, jag tror inte det..

Nu har ni fått lite uppdatering iaf...
Tjo hejsan!


Kommentarer
Postat av: Sandra

När du soppar sängen? Är det någon Magalufgrej eller?

2009-07-10 @ 21:31:45
URL: http://sanondra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0