helgen :D

Fredagen började med lunch ihop med pappa på "Valentino" (tror jag pizzerian heter), ligger i kumla.. Vedugnsbakad pizza, asgott :D Billigt oxå, eftersom min pappa betalade.

Sen arbetade jag från kl 13.00-18.30...
Sen blev det att åka till mormor och morfar där det serverades Stekt salt sill med potatis och mjölksås, asgott :D Faktiskt godare än pizzan :D Speciellt om man har extra salt på, de enda jobbiga är att jag måste bena fisken själv nuförtiden, morfar gjorde alltid det när jag va mindre...
Där hängde jag fram tills typ 20.40, då jag fick skjuts till bankomaten (där vi även hämtade upp Sanondra, som glömde både plånbok och leg hemma  ;P) och sedan då till bowlinghallen.

Jag och Nilsson hann med 4 serier på en timma.
Resultat :
Serie 1... - Linda vann på 117
Serie 2... - Linda vann på 115
Serie 3... - Sandra vann med 4 ynka poäng ;P 103-99
Serie 4... - Linda vann på 149
Summan av kardemumman, linda vann :D

HAha, men Sandra lyckades faktiskt med det smått otroliga att under press sätta en strike (En rosa käggla stod längst fram, fick man då strike så fick man presentkort på 50 kr = en öl).. Det hade jag nog inte klarat av..

Va väl hemma hos pappa vid ungefär halv ett på natten.. Lite nattmackor blev de innan jag la mig. Vakna vid 2 av att min bror ringde. Vakna vid 3 då min bror kommer inrusande och snackar om sängklader.

Vakna vid typ 8 och gick upp, jobbade 09.00-14.30...
Sen blev det att åka till ekeby för den obligatoriska innebandyn, men hallen va tyvärr upptagen och pingisspelande så det får bli nästa helg istället... Så då åkte jag till tärnvägen och sov istället.. Sov tills typ 17 tiden då Maggan kom.
Slutplädering av lördagen, Förfest här; Millan, JAg, Maggan, Nilsson, Einar, Wille och Litche. 22.28 bussen upp på stan. In på klaras innan 23.30, entre 20 kr (Lindas förtjänst ;P) och sen därifrån vid 2 tiden.. Sen blev de väster..

Söndag; 11.12 bussen hem. Slappning fram till klockan 18 typ. Då åkte jag och millan och drygade ut på pantkassa med 39 kr. Vi handlade även lite mjölk bla. Men vi glömde såklart toapapper... Sen hem en snabbis och langa in sakerna i kylen.. Sen vid 19 typ så drog vi oss på Jensen.. Vi hämtade upp honom och åkte till Värmlands Pizzan (kan restaurangen hetat så?) Där vi åkte kebabpizza.. Sen hem till honom där vi kollande på Beck, det slank även ner lite godis, ETT chips, en morotskakabit ála jensen :D och 2 colaburkar.. :D Jummie :D
Vi befann och typ på tärnvägen vid lite innan 00..

Sen klämde jag lite på min örsnibb då jag typ blivit inflamerad lr nåt, men så kan de gå..

Nu är frågan om jag ska duscha.. Men gör jag de så borde jag bädda rent i min säng, som dom 3 senaste nätterna haft 3 olika personer i sig.. (Jag, Millan, Sandra).. MEn de är så jobbigt... SÅ därför tror jag att jag ska sova, duscha imorn innan jobbet och sen bädda rent imorn kväll.. Men vi får se... Vilket bekymmer lrhur?

Nu orkar jag faktiskt inte skriva speciellt mkt mer...
Finns några få bilder från helgen på www.bilddagboken.se användare, Trilobiten...

********
Vet ni? På lööööööördag är det bara 8 veckor kvar =D
********

Tjipp tjopp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0