Så får man inte göra, inte bra!!

helvetes jävla grisarsel. Min xterna hårddisk stejkar, den vill inte öppna sig.. Det är fan inge bra. usch och fy. nej nej...
Jag får väl hoppas att den bara har ett litet virus och snart frisknar till.. Men så kommer det säkert inte vara.. Fan va förbannad jag blir om den är paj (trasig).. Jag plockade bort lite plast och de va ju bara det som hade en  bit inuti som lät.. Annars såg det hel ut.. Våga inte skruva isär den mer, då skulle den defenitivt aldrig fungera igen...
Det konstiga är att den arbetar, den brummar och brummar, men den får lixom ingen kontakt med datorn. Och nej, det är inte fel på mina sladdar, den funkade inte på Millans dator heller..  Usch.. Kom igen nu hårddisk, ryck upp dig!
***********
uppdat från föregående inlägg..
Svar på kändisfrågan, PETER PERSKI, känd från b.la Kommisionen och nu senast Stormen. Så jag hade rätt, ha! Han spelade faktiskt polis i kommisionen.. :D
Han befann sig till och med på Kumla Folkets Hus Teatern fre den 13 p.g.a nån pjäs, så fel hade jag minsann inte.
***********
Mitt finger gör fortf ont. Vågar inte ta bort plåstret.. usch!
***********
Efter jobbet idag så spelade jag innebandy med 8 pers till, de va kul :D Vi höll på tills typ halv 21 :D
Kvällen efter det har vart lugn... Vart på tärnvägen, ätit pastasallad, kebabpizza och rollo-kola :D

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. Gonatt på er.

Tjipp tjopp!

|tio veckor kvar idag, den 14 mars|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0