Snälla Snälla Snälla Snälla

... ge mig maj nu!

Det är skadligt att kolla på de där alla programmen som går på tvn som handlar om utomlands... JAg blir så fruktansvärt sugen. Så fort dom nämner ordet "Mallorca" så vill jag bara gapa och skrika..

Snart är vi där, 10 veckor på lördag.. Har även fått info om att planet lyfter 17.40 iställlet för 15.10.. Gör väl mig inte mkt iofs :D

************
Hur tänker svenska folket? Hur kan man rösta på den där otroligt hemska människan Af Ugglas?
Kan verkligen säga att vi skämmer ut sverige om hon kommer till Moskva.. Får hoppas på H.E.A.T, de va iaf lite vettiga..:D
************
Nä, jag kan verkligen inte sluta skriva om Mallis, det går inte.. När man väl har börja tänkt på det så är det kört.. Helt jävla  kört...
**************
Idag har vart en rätt produktiv dag, arbetade 7 timmar (07.00-14.00) sen hem och vila lite... Åkte iväg och simmade och solade en sväng :D Inte alls lika röd idag :D (kan bero på att jag smörjde in mig grundligt efteråt).. har endast några småytor som smärtar i svanken och på vaderna, men så kan de gå :D

Har även vart på kalas hos Tybble idag, fyllde 22 gjorde han.. Han fick en trädgårdsgroda och lite nötter ;) haha!

***************
klockan är inte ens 22.00 och jag är trött.. Ändå så sov jag en stund i solariet.. :D
Undra vad man ska göra nu...? Laga lite mat kanske...?
Njae...
*************
Tjipp tjopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0